Orsolya Kamrás
Kamrás Orsolya

A központról

Corona update!
A KUMON egy egyedülálló módszer, mely kivételes matematikai programot kínál a gyermekeknek óvodás kortól az érettségiig. A módszert 1954-ben egy japán matematika tanár, Toru Kumon alkotta meg. Azóta több mint 50 országban gyerekek milliói szárnyalnak vele. A program célja, hogy minden gyermek magabiztos, önálló és lelkes tanulóvá váljon. Segítségével a gyerekek saját képességeiket maximálisan kihasználva új tanulási szokásokat alapoznak meg. Mindamellett, hogy önálló tanulási képességre tesznek szert, logikus gondolkodásra neveli őket és elsajátítják a hibátlan munkavégzés, az időre teljesítés vagy akár a kötelező önellenőrzés képességét is. Egyedi tempóban haladnak a tananyagban, így lehetőségük van alaposabb ismétlésre is, mellyel újra felépíthetik tudásukat, vagy meg is haladhatják korosztályuk szintjét akár 1-2 évvel is.

Budapest első KUMON központját a II. kerület frekventált részén, a kiválóan megközelíthető volt IBS épületben nyitottuk meg. Szeretettel várjuk a gyerekeket.

Kedvezmények
Féléves elköteleződéssel: 4.375 Ft / alkalom (2 alkalom/hét, 35.000 Ft/hó)

Egy éves elköteleződéssel, óvodásoknak, testvéreknek: 3.750 Ft / alkalom (két alkalom/hét, 30.000 Ft/hó)
Kamrás Orsolya vagyok, 1992 óta tanítóként dolgozom, emellett 2015-től mesterpedagógusként segítettem pályatársaim munkáját.

2018 őszén hallottam először a KUMON módszerről. Honlapjukon tájékozódva oldalról-oldalra egyre jobban lenyűgözött a program gyermekközpontúsága és az egyéni különbözőségekhez való maximális alkalmazkodása. A tréningen lehetőségem volt gyerekekkel dolgozni, s mindig csodálattal figyeltem a feladatra koncentráló arcokat, az önfeledt mosolyokat, amikor sikerült a következő lépésre önmaguktól rájönni, s onnantól kezdve a papíron suhanó, szorgos kezeket.

Tanítóként sokszor tapasztaltam, hogy a gyerekek nem bíznak képességeikben. Sajnos az iskolákban eléjük kerülő feladatok megoldása során nem mindenkinek adatik meg a sikerélmény érzése.

A KUMON módszer segítségével felfedezhetik magukban azt az erőt és kitartást, mellyel a matematikai problémákon túl az élet bármely területén adódó nehézségekkel is bátran szembenézhetnek. Az újra és újra átélt sikerek, a „Meg tudtam oldani egyedül!” érzése belső motivációvá alakul, a tanulás belső mozgatórugójává. Végül pedig az ismeretszerzés élménnyé, sikerforrássá válik.

Ez volt az egyik legfontosabb szempont, amikor elhatároztam a KUMON központ megnyitását, hogy ezt az élményt, lehetőséget elérhetővé tegyem a mi gyermekeink számára is.

Oktatóként feladatom minden gyermekben megtalálni a maximális potenciált, mely képessé teszi őket az előre haladásra kudarcok nélkül, kitartó munkával. Nincs versengés, mindenki a saját ütemében haladhat ugyanazon cél felé, önmaga teljesítményét (feladatokra fordított idejét) kell megdöntenie.

Hiszem, hogy minden gyermekben ott van a tudásvágy, csak biztosítani kell a megfelelő kereteket annak megtalálására és fenntartására. Kollégáimmal ezt tartjuk szem előtt munkánk során.

Tanórák időpontja

Hétfő 14:00 - 17:00
Kedd 14:00 - 17:00
Szerda Tanítási szüneti nap
Csütörtök 14:00 - 17:00
Péntek 14:00 - 16:00
Szombat 09:00 - 11:00
Vasárnap Tanítási szüneti nap

Árképzés

One off fee
Regisztrációs díj Ft 6 600
Mennyi a regisztrációs díj?
KUMON programhoz való csatlakozás feltétele egy egyszeri regisztrációs díj megfizetése
Havonta
Tantárgyanként Ft 40 000


Gyermeke a KUMON oktatási központba fog járni hetente legfeljebb two napon


Five további feladatsor, amely otthon készítendő el minden héten
 Meddig tart egy tanóra?
A napi munka elvégzéséhez szükséges idő tantárgyanként körülbelül 30 perc lehet. A tanulási idő teljesen az adott személytől és a programj aktuális szintjétől függ.

Tájékozódás

Tárogató út 2-4
(Tárogató Office Center - a volt IBS épülete)
Budapest
1021
Vezetés
Corona update!

A leggyakrabban feltett kérdések

A KUMON sokkal többet kínál, mint a korrepetálás és sokban különbözik a hagyományos iskolai oktatástól. A konkrét dolgozatokra vagy számonkérésekre való felkészülés helyett a KUMON arra bíztatja a tanulókat, hogy saját maguk tanuljanak, személyre szabott oktatás és gondosan kidolgozott feladatok segítségével.

A matematikai és angol nyelvtudás fejlesztésén kívül minden KUMON tanuló saját maga építi fel független tanulási készségeit és önbizalmát. Ez azt jelenti, hogy a KUMON tanuló nem függ - vagy csak korlátozottan - mások képességeitől és ismereteitől.
A KUMON mindenkinek jó.  Ennek oka oktatási szemléletünk egyéni megközelítése, amely mindig felveti a kérdést: „Mit képes a gyermek pontosan csinálni, és mi lenne a következő lépés?” Elutasítjuk a kategorizálást, legyen az „gyenge” vagy „erős”. A tanulási készségeket nemcsak a megértés mértékén, hanem a folyamatok, a gyermek gondolkodásának és működésének, valamint a tanuláshoz való hozzáállásunknak megfelelően jellemezzük. Ezeken a területeken minden készség megfigyelésre kerül, és a határok fokozatosan eltolódnak.

Egy diagnosztizáló teszt után elkészítünk egy tanulási tervet a gyermek képességeinek fejlesztésére, és függetlenül a programba való belépési szintjétől a KUMON Nemzetközi Standard (a megfelelő évfolyam szintjének nemzetközi közelítése) szintre vezetni. A KUMON-nál a speciális igényű tanulókat ugyanolyan szívesen látjuk, mint a tehetséges gyermekeket, valamint mindenki mást, aki úgy gondolja, hogy többet tud elérni, és teljes potenciálját ki akarja aknázni.
A KUMON egy önálló tanulási program, de minden hallgató folyamatos támogatást kap oktatójától. A gondosan kidolgozott feladatlapok megmutatják a hallgatóknak, hogyan számolják ki maguk a megoldásokat, miközben az oktató szükség esetén segítséget nyújt. A KUMON oktató fő feladata, hogy megfigyelje a tanulókat munka közben, és megtanítsa nekik, hogy észrevegyék az apró kis segítségeket, amik be vannak építve a feladatlapokba. Az oktató segít nekik, hogy hogyan tudják megtalálni a megoldáshoz vezető utat a tananyagban. Megtanulják a feladatok pontos megfigyelését, összehasonlítását, az ismert tudás felhasználását illetve a feladatok próbálgatással való megoldását. Az előfeltétel az, hogy a feladatok soha ne legyenek túl nehezek vagy túl könnyűek.
Két éves kortól vagy afölött. Jelenleg vannak gyerekek, akik még csak két évesek, és olyanok is, akik az egyetemi tanulmányaik megkezdése előtt állnak. Egyes oktatási központokban már felnőttek és nyugdíjasok is felvételt nyertek készségeik fejlesztésére. A KUMON bármilyen korosztályú gyermeket támogat, képességeitől függetlenül. Minél korábban elkezdik, annál hamarabb megszerezhetik képességeket és élvezhetik az előnyöket. Ha a család készen áll egy hosszú távú tanulási folyamat elindítására, a KUMON készen áll arra, hogy segítsen a cél elérésében.
Globális programként a KUMON nem az iskolai tantervet követi, hanem egész világon kiegészíti a tantervet. A KUMON módszer legfontosabb célja az önálló tanulás készségeinek fejlesztése. Ezek az önálló tanulási készségek támogatják a hallgatók teljesítményét minden tantervben. A KUMON program minden tanulóhoz optimálisan igazodik. Életkorától függetlenül biztosítja, hogy önbizalma és készségei a feladatok megoldása során bővüljenek, fejlődjenek.

Tegyen fel egy kérdést